עסקים וחברות

 מתכוננים לכנס או אירוע עסקי וצריכים להכין חולצה ממותגת או מתנות מעוצבות  לאורחים עם לוגו העסק שלכם? 
משדרגים בגדי עבודה בעסק וצריכים הדפסה איכותית שתהיה עמידה לאורך זמן?
מחפשים מתנות ממותגות שתוכלו להעניק ללקוחות?
או אולי אתם זקוקים לכמה אביזרים מעוצבים לעסק כגון סינרים, כובעים או ספלים?

 

כאשר אתם בוחרים בהדפסת ביגוד ממותג ומוצרים ממותגים, אתם עושים החלטה עסקית נכונה. אם העסק שלכם הוא בתחום ההייטק, המשלוחים, חדרי הכושר, המסעדנות וכו', מיתוג נכון הוא כלי שיווקי עוצמתי שיכול לסייע לכל עסק לבלוט מעל כל המתחרים בשוק וכאשר הוא מופיע על מוצרים וביגוד הוא משמש כפרסומת מהלכת אפקטיבית, המעלה את המודעות לעסק שלכם וחושפת אותו לקהלים נוספים וחדשים. זו גם דרך נהדרת וזולה יחסית לעורר נאמנות והזדהות אצל הלקוחות וליצור קהילת שיח ערה סביב העסק שלכם.

חולצות ממותגות

 

מחקרים מוכיחים כי עובדים, הלובשים בגדי עבודה ממותגים או חובשים אביזרים ממותגים של החברה, נוטים יותר לפתח "גאוות יחידה" ונאמנות למקום עבודתם. הם שמחים להיראות מקצועיים ומסודרים יותר ומקרינים זאת גם לסביבה. חשוב שאיכות המוצרים תהיה גבוהה והבד יהיה אוורירי ונח בכדי למקסם את חווית העובדים.

כמובן שהדבר גם מבדל את עובדי החברה משאר הלקוחות ובכך מקל עליהם לזהות אותם במהירות כאשר הם נזקקים לכך. 

אחד מן התחומים המובילים בצריכת מוצרים מודפסים וממותגים הוא תחום האוכל. מסעדות, בתי קפה וברים המכבדים את עצמם, משקיעים בעיצוב כל מוצרי הטקסטיל בהם הם עושים שימוש, וישנם רבים כאלה - חולצות, סינרים, כובעים, מסכות (בתקופת הקורונה) ועוד. מוצרי הטקסטיל הממותגים משתלבים בעיצוב הכללי האחיד של המסעדה או הבר, ומעבירים את המסרים והערכים של המותג ובכך מבדלים אותו ממקומות וממתחרים אחרים.

 

מסכות ממותגות
שירות תומך וקשוב ללקוחותינו הוא עבורנו במקום הראשון, ונשמח לחסוך לכם זמן וכאב ראש מיותרים. בזכות הניסיון הרב שלנו עם לקוחות עסקיים רבים מכל התחומים בארץ ובאירופה - בזכות החברת אם הממוקמת בצרפת - והמומחיות שלנו בכל שיטות וטכנולוגיות ההדפסה, אנו יכולים להמליץ לכם בבחירת הפריטים שיתאימו במדוייק לצרכים שלכם ועל הדפס שייראה מושלם, יכבד את החברה שלכם וישדרג את תדמיתה.

הייחודיות שלנו בג'אסט פרינט היא במוצרים המיובאים ישירות מצרפת, ביגוד ומוצרי טקסטיל ברמה הגבוהה ביותר הנמכרת בישראל בתחום הדפסות הטקסטיל. בנוסף, אנו בין הראשונים להביא לארץ חולצות המיוצרות מכותנה אורגנית (אקולוגית) לתחום הדפסות הטקסטיל והמוצרים הממותגים. 

מכונות ההדפסה המתקדמות שלנו מספקות הדפסה יציבה ועמידה וברמת מקצועיות מקסימלית. איכות ההדפסה שלנו נאמנה מאוד לעיצוב המקורי והיא כזו שנשמרת לאורך זמן עם צבעים בוהקים ומדויקים ומופרדים היטב ללא זליגה. 

אנו בג'אסט פרינט מאמינים בשירות תומך וקשוב ללקוחותינו, החל מהמפגש הראשוני וגם לאחר הרכישה. בזכות הניסיון הרב שלנו עם לקוחות עסקיים רבים מכל התחומים, גם בארץ וגם באירופה (חברת האם ממוקמת בפריז) והמומחיות שלנו בכל שיטות וטכנולוגיות ההדפסה, נדע להמליץ לכם בבחירת הפריטים שיתאימו במדויק לצרכים העסקיים שלכם, יכבדו את החברה שלכם וישדרגו את תדמיתה.

לא בטוחים לאילו מוצרים אתם זקוקים ומה כדאי להזמין? תוכלו להתרשם מהדוגמאות בעמוד המוצרים שלנו. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או הערה, נכונים לסייע בכל החלטה ולהמליץ על הבחירות שיתאימו ביותר לעסק שלכם.

  

תיקים ממותגים