הדפסות על מוצרים לאירועים ושמחות

חוגגים אירוע משפחתי משמח – בריתה, בת מצווה או בר מצווה, חתונה או יום הולדת חשוב?
היום לא עושים אירוע מבלי להכין מתנה קטנה או מזכרת לאורחים.
רבים מעדיפים מוצר טקסטיל שימושי ומעוצב על פני אפשרויות אחרות.
תוכלו להדפיס תמונה יפה, ציטוט מרגש, את פרטי האירוע, בדיחה פרטית המובנת רק למשפחה הקרובה,
או כל דבר אחר העולה על דעתכם, על כל סוג מוצר.
אנחנו נוודא שההדפסה תצא מושלמת ותחזיק מעמד שנים ארוכות כדי שכולם יוכלו לזכור את האירוע המושקע שלכם.

טרנד מתנות לאורחים באירועים ותיק בחו"ל. בשנים האחרונות הגיע גם לארץ והוא חם ולוהט. בעלי השמחה משקיעים המון בהפקת אירוע מיוחד, שמח ובלתי-נשכח, ורוצים להודות לאורחים שבאו להשתתף עמם בשמחה, ולהשאיר בידיהם תשורה סמלית קטנה אך בעלת ערך ומשמעות למזכרת מן האירוע. אם זכורות לכם מן העבר סוכריות הדרז'ה העטופות בטול, או הדודות האוספות בסוף האירוע את סידורי הפרחים שעל השולחנות כדי לקחת אותן עמן הביתה, הרי שהיום עניין המתנות לאורחים השתדרג מאד, ובעלי שמחות משקיעים מחשבה רבה בבחירת המתנה ואופייה.

אחת הבחירות המוצלחות ביותר כמתנה לאירועים היא מוצר טקסטיל מודפס – כיפות, חולצות, כובעים, מגבות, מפיות, מטפחות ועוד. מה שהופך את סוג המתנה הנ"ל למוצלח כל כך היא הגיוון והאפשרות להתאמה אישית. תוכלו לבחור מבין מוצרים שונים, צבעים, הדפסות מסוגים שונים, מסרים וטקסטים משמעותיים לכם, משעשעים או רומנטיים, משמחים או חשובים, וכו'. האפשרויות הן אינסופיות, וכל מתנה כזו היא ייחודית רק לכם, מייצגת את מי שאתם, את אישיותכם וחייכם ומעבירה מסר אישי לאורחים. בכל פעם שמקבלי המתנה ישתמשו או יביטו במתנה הם יחשבו עליכם, וייזכרו באירוע המקסים שלכם.

הזמנת הדפסה על מוצרי טקסטיל היא לרוב הזמנה בכמויות גדולות, כאשר זמן האספקה הוא קריטי. אנחנו רגילים לעמוד בהזמנות גדולות ולספק אותן בדיוק בזמן הדרוש, ללא איחורים או תקלות. בנוסף, המוצרים שאנו מדפיסים עליהם מיובאים ישירות מצרפת, ועומדים בסטנדרטים אירופאיים של איכות ועמידות. הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר מבלי לדהות או לאבד צורה, וההדפסה עליהם תהיה אף היא עמידה וטובה יותר. אנו מדפיסים באמצעות מכונות הדפסה מתוחכמות שמייצרות הדפסות מדוייקות, בעלות צבעים חיים ויפים, בדיוק במקום הנכון ובאופן אחיד על כל המוצרים, לא משנה כמה מהם הזמנתם.

אם אתם עדיין מתלבטים או שקשה לכם לבחור, אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המומחה שלנו שיש לו ניסיון רב בהדפסות לאירועים, ויוכל להתאים לכם באופן מושלם את המתנה המגניבה והמשמחת ביותר.