הדפסה למעצבים ובעלי מותג פרטי - PRIVATE LABEL

אצלנו בג'אסט פרינט תוכלו להדפיס על מגוון רחב של מוצרי טקסטיל, ליהנות מביגוד איכותי וייחודי לנו - יבוא בלעדי מצרפת, להזמין בכל כמות וליהנות מהדפסה באיכות הגבוהה ביותר. שתפו אותנו בחלומות שלכם וביצירתיות שלכם ואנו נעזור לכם
להגשים אותן - אם אתם יכולים לדמיין את זה, אנחנו יכולים להדפיס את זה.

כמעצבים, או בעלי מותג ביגוד פרטי, אנו מודעים לצורך שלכם במוצר ייחודי רק לכם.
לכן, אנו מציעים לכם מגוון רחב של חולצות ופריטי לבוש איכותיים וייחודיים, אשר מיובאים על ידנו מצרפת. הקולקציה מגוונת ומתעדכנת בצורה תמידית ומתאימה לטרנדים האופנתיים הבינלאומיים, כך שתמיד תוכלו למצוא  את פריט הלבוש המתאים בדיוק לכם וללקוחות שלכם. בנוסף, אנו בין היחידים בארץ שמייבאים חולצות מכותנה אורגנית העומדות בתקן העולמי, דבר שיבדל אתכם ממותגים ומתחרים ויוכל לפתוח בפניכם קהלי יעד נוספים. במידה ותהיו מעוניינים בכך, החולצות או הכובעים המודפסים שלנו יוכלו להגיע עם תווית המותג הפרטי שלכם על הבגד. חישבו כמה הדבר יכול לחזק את מעמדו של המותג שלכם ולבדל אותו בשוק האופנה, כאשר הקולקציה שלכם תגיע ללקוח עם תווית שעליה חתומים שמכם, או שם המותג הפרטי שלכם.

אנו בג'אסט פרינט מקפידים מאוד על עבודה מקצועית ואיכותית. בעזרת הניסיון הרב שלנו בתחום ההדפסה על טקסטיל, נוכל לייעץ לכם בבחירת סוג ההדפסה הטובה ביותר למוצר שלכם (גם מבחינת ההתאמה לסוג הבד וגם מבחינה כלכלית).
חומרי הגלם שאותם אנו בוחרים בקפידה ומכונות ההדפסה המתקדמות שברשותנו, הן אלו שיבטיחו מוצר מוגמר איכותי ועמיד שידאג לשמר את היצירה שלכם לאורך זמן. גם אם אינכם בעלי ניסיון, וזו הפעם הראשונה שלכם בתחום, אנחנו נדאג ללוות אתכם ולייעץ לכם בכל דבר.

לאורך השנים, הבנו שמלבד איכות ההדפסה ואיכות הבגד, אחד המשאבים שמעצבים ובעלי מותג פרטי (פרייבט לייבל) זקוקים לו הוא זמן ואוזן קשבת. אם מדובר בהתייעצות על סוג החולצה או התיק וסוג ההדפסה, או אם מדובר על הרצון להבין מהם הצרכים ומהו קהל היעד אליהם אתם מכוונים, וגם אם מדובר על הצורך שלכם לשתף אותנו בתהליך שהביא אתכם לרגע שבו החלטתם לייצר מותג פרטי או לעצב ליין משלכם לחולצות או כובעים מעוצבים...  אנחנו כאן בשבילכם. אנו יודעים שכל השקעה של זמן אתכם, תעזור לנו להגיע בדיוק למקום שאליו כיוונתם.

מעצבי אופנה וסטודנטים בתחום, גם אליכם אנו פונים בידיעה שאצלנו תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם להדפסה מקצועית של כל עבודה או ביצוע עבורכם ועבור לקוחותיכם. אתם המומחים בבחירת השפה העיצובית הנכונה עבור הלקוח שלכם, בחירת הסגנון, הצבעים, הגופנים והמסרים. אתם בעלי הניסיון בעיצוב למטרות שיווקיות או אסתטיות שונות. אך ככל שתזדקקו לעזרתנו, אנו בעלי נסיון רב בהדפסה ויכולים לסייע ולייעץ לכם, לענות על כל שאלה מקצועית ולחוות את דעתנו לגבי טכניקות ההדפסה שישרתו את צרכיכם בצורה הטובה ביותר. 

אצלינו בג'אסט פרינט תוכלו למצוא בית קשוב ותומך ומקום בטוח ליצירות ולאמנות שלכם .